23 Şubat 2012

Tower Heist


Bizi takip edenler sadece çok sevdiğimiz filmlerin incelemesini yapmadığımızı bilirler. Bazen hiç sevmediğim bir filmle ilgili aşırı yazma isteği duyuyorum, bazen de çerezlik diye tabir edilen boş zamanlarda izlenebilecek filmleri önermeyi seviyorum. Nicholas Cage ve Nicole Kidman’ın Trespass filmi ilk kategorinin en iyi örneklerinden olurken, bugün incelemesini yapacağımız Tower Heist ise çerezlik filmler sınıfında yer alıyor.

Filmin yönetmeni Brett Ratner olurken, başrol oyuncu kadrosu biraz kalabalık: Ben Stiller, Eddie Murphy, Casey Affleck, Matthew Broderick ve Téa Leoni. Bunların içinde Matthew Broderick hariç diğerlerini severim. Broderick hem kötü bir oyuncu hem de oldukça itici bir tip gibi geliyor bana.

Ben Stiller, New York’ta yer alan süper lüks bir rezidansın yönetiminden sorumlu müdür olan Josh karakterini canlandırmaktadır. Haliyle bu rezidansın tüm sakinleri oldukça varlıklı kişiler ve bu “kule”de çalışanlar ise orta halli işçi sınıfından sıradan insanlar. Kule’nin terasında (penthouse) oturan bir borsa broker’ının kule çalışanlarına ait emeklilik parasını kaybetmesiyle birlikte Josh bu broker’ın evini soymaya karar verir ve bir ekip kurar.

Komedi filmi olduğu için bazı mantık hatalarını buraya hiç taşımayacağım. Film genel olarak vaat ettiği şeyin karşılığını veriyor. İzlerken sıkmıyor, bazen güldürüyor ama çok sağlam bir komedi filmi de değil. Brett Ratner sevdiğim bir yönetmendir, kendi klasmanı için doğru bir film ancak diğer filmlerine göre biraz zayıf kaldığını düşünüyorum. Diğer yandan, Casey Affleck yine süper ses tonuyla süperdi. :)

Film için İzle ve Yorumla puanı: 6,5/10


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...